poniedziałek, 28 kwietnia 2014

całe to moję życie i w nim ważne osoby

                                                               ważne dla mnie osoby 
                                               1                                  wiktoria siostrzenica ukochane dziecko 


                                      2    Martyna przyjaciółka 

                                                                krezolowa z jej 
                                                      szalona jak ja :)   
                                           3  weronika (Nika szalona druga )
                                                      wakacje z tobą są najlepsze  
                                         warka ma najlepsze pomysły

                                                                       tyle się znamy 14 lat będzie i tyle wspomnień  
                                  4 Ania z mojej klasie bez jej lekcję były by nudne  



bez waz świat byłby nudny dobrze że was mam



Dla najwspanialszych przyjaciół pod słońcem...
Hej przyjacielu!!!
Zatrzymaj się na chwilę i powiedz...
Kim tak naprawdę jesteś...?
Może jesteś Bogiem...?
przecież masz nadprzyrodzone moce!
Może jesteś aniołem...?
przecież potrafisz czynić cuda!
Może jesteś wróżką..?
przecież zawsze wiesz co myślę!
A może po prostu...
kimś całkiem zwyczajnym.
Jednak tak bliskim i wyjątkowym dla mnie,
że nie potrafię dostrzec
Twojej zwyczajności!
"bo nie skarby są przyjaciółmi
a przyjaciele skarbami"


Dziękuję Wam
Tak tu sobie przy kompie siedzę
i jeszcze w to nie wierzę,
skąd mi w nk tylu znajomych,
z dnia na dzień się bierze.
Przybywają licznie jeden po drugim,
a ja witam ich w dobrej wierze.
Jak to fajnie...myślę sobie tak,
czytając wiadomości i piękne wiersze,
że codziennie dają mi przyjazny znak.
Pamiętają o mnie, choć inni już zapomnieli
pozostając w cieniu dawnych lat.
Szkoda, że tak się stało...
są i będą częścią mojego życia,
a tak mało po nich pozostało.
Tylko zdjęcia ze szkolnych lat
przypominają ich jeszcze,
za późno....szach mat.
Bo wszystko przemija bezpowrotnie,
a to co wydaje się tylko wirtualne
jest nam bliższe niż życie realne.
Dlatego dziękuję Wam za wszystko,
za przyjaźń, oddanie, bliskość
i kłaniam się Wam nisko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz