piątek, 25 stycznia 2013

taki inny o moimi filmami co je oglądalam :*

Trzy metry nad niebem" to jeden z moich ulubionych filmów . Jest druga część tego filmu "Tylko Ciebie chcę" dwa naprawdę romantyczne filmy polecam wam te filmy popłakałam się  się jak to oglądałam :*     

Nagle coś się dzieje, coś się zaczyna. Wiesz, że coś się zmieni. Już się zmieniło. Od tej pory nic nie będzie takie samo. Każda droga w pewnym miejscu się rozwidla. Obieramy rożne drogi, myśląc że kiedyś się spotkamy. Widzisz jak ktoś coraz bardziej się oddala. To nic, jesteśmy dla siebie stworzeni. W końcu się spotkamy. Ale jedyne co się zdarza to, to że nadchodzi zima. Próbujesz sobie przypomnieć kiedy wszystko się zaczęło, a zaczęło się wcześniej niż Ci się wydaje. O wiele wcześniej. Wtedy zaczynasz rozumieć, że nic nie dzieje się dwa razy. Już nigdy nie poczujesz się tak samo, nigdy nie wzniesiesz się trzy metry nad niebo.:*                          


                 to ten film 




– Jestem szczęśliwa. Nigdy w całym moim życiu nie czułam się tak dobrze. A ty?
– Ja? – przytula ją do siebie – ja czuję się znakomicie.
– Tak, że mógłbyś palcem dotknąć nieba?
– Nie, nie tak.
– Jak to, nie tak?
– O wiele wyżej. Co najmniej trzy metry nad niebem.




                               to drugi film miłego oglądania :) to wszystko pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz