piątek, 27 lipca 2012

moja przyjaciółka

Dla was coś nowego. Opowiem wam o mojej przyjaciółce, która nazywa się Partycja Jakubowska, ma lat 15 i chodzimy razem do klasy już będziemy 3c gimnazjum przeżyłam z nią 6 lat w podstawówce to były lata. Pierwsze miłości, pierwsze kłopoty, a potem dalsza nauka w gimnazjum 3 lata niedługo się skończą, ale wspomnienia pozostaną w naszych pamięciach na zawsze .Nasze wygłupy, wpadki ,śmiechy na lekcji nowe znajomości, nowe miłości będzie mi tego wszystkiego brakowało.

Z Patką mam fajne wspomnienia. Ona zawsze podniesie mnie na duchu, pocieszy kiedy jestem smutna i rozśmieszy do łez . Powie mi kiedy warto o coś walczyć, lub dać spokój, zawsze mi doradzi co mam sobie kupić ona po prostu jest zwariowana, zajebista na całym świecie za to ją lubię to właśnie będzie na tyle o Pati i o mnie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz